Látogatóim:

2016. szeptember 25., vasárnap

Szemek = Közelgő végzetek


Sziasztok :)
Tudom, hogy nagyon sokan szeretitek a Szemek c. regényemet. Ezzel kapcsolatban lenne két fontos dolog!
  1.  Először is megváltoztattam a címét, mert már nem éreztem jónak. Annak, hogy illene a történethez. A címe tehát a szemek helyett "Közelgő végzetek" lett.
  2. Nem csak a címe változott meg, de készítettem a történetnek egy külön oldalt is. Az elmúlt hetekben azt szerkesztgettem és elkezdtem felpakolni oda a fejezeteket. Tudom, hogy sokan emiatt a történet miatt látogattátok ezt az oldalt, de mostantól jobb oldalt találjátok majd meg a József Attila idézet alatt :)

+1. Tudom, hogy nagyon régen írtam a történethez újabb fejezetet, volt, olyan időszak is, amikor már azon járt a fejem, hogy inkább letörlöm, hogy nem is folytatom, mert nem látom értelmét. De az elmúlt napokban újra elővettem, és eldöntöttem, hogy most már rendszeresen fogok felrakni fejezeteket. Úgy látszik kattant valami belül a fejemben és megjött az ihlet. Érdekesség lehet, hogy ez az első olyan történet, regényötlet, amit még írni is élvezek. Imádom magát a történetet. Szóval remélem, hogy megtaláljátok az oldalt,és benéztek. S ha van kedvetek iratkozzatok fel a blogomra - legyetek rendszeres olvasóim, hogy lássam hányan is vagytok ;)


Örülök, hogy szántatok rám néhány percet. 
Puszillak titeket!!
Anna


Megjegyzés küldése